حتما تا الان نیاز به یه شبیه ساز اندروید داشتید که رو PC نصبش کنید و بتونید بازی های مثل کلش رو با سرعت بالا بازی کنید و همچنین بازی هایی که گوشیتون ساپورت نمیکنه رو بازی کنید.شایدم میخواستید با این شبیه ساز اندروید ، برنامه های گوگل پلی و بازار رو با سرعت بالا اینترنت کامپیتر دانلود کنید.

برسی کردم دیدم 80% افرادی که این این شبیه ساز BlueStacks رو نصبش کردن ، به مشکلاتی مثل سیاه شدن صفحه ، بالا نیومدن برنامه ، چشمک زدن صفحه ، اجرا نشدن گوگل پلی ، ثبت نشدن جیمیل و ... برخورده باشن.

و مشکلشون هم با آپدیت کردن کارت گرافیک هم حل نشده باشه.

تو این پست از این اموزش نسخه رو به شما معرفی میکنم که هیچ مشکلی نداره و سرعتش هم بالاس.

برای دیدن اموزش به ادامه مطلب برید ( بر روی ادامه مطلب کلیک کنید )

خب من تقریبا همه نسخه هاشو نصب و امتحان کردم همشون یه سری مشکلات داشت به جز یه نسخه .
اونم نسخه BlueStacks.0.8.8.8006 هستش که من هیچ ایرادی توش ندیدم و سرعتش هم بالاس عالیه .

برای دانلود تو گوگل سرچ کنید " دانلود BlueStacks.0.8.8.8006 "
قبل از نصب حتما نسخه قبلی رو کامل حذف کنید حتی از تو ریجستری.
اموزش حذفشو تو پست بعدی میزارم

وقتی نصبش کردین ، برنامه هایی که به گوگل مربوط میشه مثل گوگل پلی ، گوگل استور ، گوگل پلاس و ... رو نصب کنید .
بهتره برید برنامه کافه بازار رو از تو گوگل سرچ کنید و نصب کنید واردش بشید و کلمه google روسرچ کنید هر چی برنامه داد نصب کنید

و حتما برنامه گوگل پلی که من لینکشو میدم نصب کنید : لینک دانلود
خب وقتی همه چیو نصب کردید کارتون تموم شد برین رو ایکونش تو منو تسکبار کنار ساعت ویندوز ، راست کلیک کنید و restart بزنید
خب این اموزش هم به پایان رسید ، سوال یا پیشنهاد داشتید از بخش نظرات به ما اعلام کنید.